Alstublieft: nummer 41 tot en met 50. We zijn op de helft. Nou ja, bijna dan, want het doel is meer dan 100 tips te publiceren die je helpen of inspireren om meer bezoekers naar je website of blog te krijgen.
Zoals al eerder gezegd: hou je niet in en laat het me weten als je aanvullende tips hebt. En doe me een lol en klik op ‘vind ik leuk’ of Twitter zodat meer en meer ondernemers van deze tips kunnen profiteren.
41. Publiceer lijstjes en top-10’s (hoe vaak had je die tip al gehoord?)
42. Publiceer een videohandleiding van een softwareprogramma dat in je vak veel gebruikt wordt
43. Geef advies alsof je er voor betaald wordt
44. Bespreek vakliteratuur
45. Maak een video van een artikel en plaats dat op YouTube
46. Doe eens een enquete
47. Interview de ‘grote denkers’ op je vakgebied (tekst, video en audio!)
48. Publiceer een lijst van de 100 meest vooraanstaanden mensen in je vakgebied en laat je lezers de volgorde aanpassen
49. Interview ‘de tegenpartij’
50. Stel de vraag die niemand anders durft te stellen
Aanvullingen? Laar maar horen!
Deel 1 vind je hier: 100 tips voor meer bezoek op je weblog – deel 1
Deel 2 vind je hier: 100 tips voor meer bezoek op je weblog – deel 2
Deel 3 vind je hier: 100 tips voor meer bezoek op je weblog – deel 3
Deel 4 vind je hier: 100 tips voor meer bezoek op je weblog – deel 4
Over Carl Weenink
Stapte van 'sales' naar de journalistiek, werd 'ghostwriter', maakte bladen, verzeilde in de reclame, raakte verslaafd aan Direct Marketing en bundelde gaandeweg de ideale combinatie van commercie, content en marketing tot een solide fundament onder wat we 'online marketing' noemen. Meer >>"
Geef een antwoord