Online Marketing moet zorgen voor meer omzet en uiteindelijk voor meer winst. De rest is ‘window dressing‘. Leuk voor de buren, maar niet belangrijk voor het resultaat.
Online marketing vraagt om kennis van de online wereld, maar óók (lees: vooral!) om praktische, toepasbare marketingkennis, rauwe verkoopervaring en een absoluut geloof in strategisch opereren.
De vaardigheden en de kennis die ik op dit vlak kan bieden is niet voor iedereen nuttig en niet voor iedereen betaalbaar. Maar als je bedrijf, je product(en) en vooral je instelling als ondernemer past bij mijn aanpak, garandeer ik resultaat.
Dat klinkt arroganter dan ik het bedoel. Maar het lukt me niet om het anders onder woorden te brengen. En geloof me, ik heb het geprobeerd.
De ondernemer die het meeste baat heeft bij mijn aanpak is resultaatgedreven en heeft een doel voor ogen. Hij of zij heeft het bedrijf al een eind op stoom geholpen en vraagt zich af of ‘online’ de volgende stap kan zijn. Niet omdat het hip is maar omdat er online nog een wereld te winnen is.
De praktische invulling van het traject verschilt van opdrachtgever tot opdrachtgever. Wat al die trajecten gemeen hebben is dat ze intensief zijn en dat ze het volledige online marketing proces bevatten. Van traffic tot conversie. Het gaat om denken & doen, om meten & verbeteren, om zaaien & oogsten.
Wat al die trajecten óók gemeen hebben is dat ze beginnen met een kop koffie en een openhartig gesprek. Vrijblijvend en verkennend. Een ‘snuffelstage’ van een uur (of 2) voor beide partijen.
Als u die eerste stap wilt zetten, vul dan hieronder uw gegevens in en ik neem op korte termijn contact met u op voor het maken van een afspraak. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.